CMC AJANS REKLAM Tabela Matbaa Dijital Baskı
Kurumsal Kimlik Tasarımı
Buradasınız: Anasayfa / Kurumsal Kimlik Tasarımı
Kurumsal Kimlik Tasarımı

KURUMSAL KİMLİK NEDİR?

Kurumsal Kimlik; markaların şirket içinde ve şirket dışındaki eşsiz yüzüdür. Markanın tüm pazarlama imajını oluşturan, şirket içinde çalışan kişilerin kurum içi güvenini veya güvensizliğini belirleyen, hedef kitlesindeki bayi, distribütör veya son kullanıcı "müşterileri" ne karşı duruşunu belirleyen tasarım ve duruşunun tamamıdır.

Şirketlerin markalaşma yolunda ki ilk argümanı kurumsal kimliktir. Pazarlama veya ürün çalışmalarında seçtiğiniz bir çok baskı firması, reklam ajansı, veya medya planlama ajansı dahil olmak üzere , tüm partnerlerinizi bir arada tutan kurumsal kimlik rehberiniz olmadan, hedefi belirli olmayan yola girmeniz kaçınılmazdır.

Kurumsal Kimlik Tasarımı Önemi

Marka veya kurumun şirket içi ve şirket dışında duruşunu ve pazarlamada (marketing), görünen yüzü ve kurumun kendini ifade etme şeklidir. Kurumların markalarının daha etkili kullanılması ve bütünlük teşkil etmesi amaçlanarak kurumsal kimlik tasarımı hazırlanır.

İyi hazırlanmış ve sunulmuş kurumsal kimlik, kurumunuzun imajınızı yükseltirken, dış dünyaya güçlü görünmenizi, markanızın hafızalarda yer edinmesini sağlayacaktır. Kurumsal Kimliğiniz sayesinde kazandığınız imajınız reklam yatırımlarınızda da çok fazla maliyetlere girmeden etkisini her zaman hissettirecektir.

Markalar veya şirketler , dijital çağın etkisi ile kurumsallaşmanın önemini bilerek, bu konuda çok rekabetçi davranmaktadırlar.

Bir bütün olarak ele alınan kurumsal kimlik tasarımı ; şirketinizin logo tasarımı ile başlayarak, (logo tasarımının önemini ayrıca açıklayacağız) şirketinizin eleman alımlarında , daha kalifiye insan gücüne ulaşmanız için, eleman ilanı tasarımı , teslimattaki hataları gidermek için ; standart ve uygulanabilir teslimat formlarına, şirket içindeki alt- üst yönetimi vurgulamak ve çalışma düzenini iyileştirmek için, şirket içi tabelalara, müşterilerinizin güvenini artırmak amaçlı, mail imza ve karşılama mesajlarına kadar kadar şirket içi yapıyı kurgular. Şirket dışında ise, verdiğiniz tüm reklamların billborad, totem, banner, websitesi vb. dijital veya geleneksel tabelalara kadar hepsinin baskı ve dijital bütünlük konseptlerini hazırlayarak, çalıştığınız baskı matbaa, dijital ajansın farklı renk ve tonlarda hatta farklı malzemeleri kullanarak birbirinden bağımsız etkin olmayan çalışma yapmanızın önüne geçer

Çalışanlarınız ve yönetim yer değiştirdiğinde, yerini alacak olan kişi için pazarlama ve kurumsal yapınız hakkında rehberlik görevi görür.

Markanızın rakiplerinizin önüne geçmesi veya diğer rakiplerinizden farklılıklarınızı ortaya çıkarmaya kurumsal kimliğiniz yardımcı olur. Unutmayın ki kurumsal kimlik sadece renk tasarımları değil, insan kaynaklarının dahi dikkate alması gereken bir kurallar bütünüdür.

 

  

- Kurumsal Kimlik Mi Bastırmak İstiyorsunuz? veya Ürünle İlgili Daha Fazla detaylı bilgi almak için whatsapp ikonuna tıklayın.   

 

 

Detaylı Bilgi İçin Bizi Arayın