Katalog
Özel Tasarım Katalog
Karton Çanta
Kutu Tasarımı
Kurumsal Kimlik Tasarımı
Fatura
Diplomat Zarf
Torba Zarf
Cepli Dosya
Basamak Broşür
Askılı Broşür
El İlanı
Kartvizit
Klasör Tasarım
Kartela
Askılı Kumaş Kartelası
Defter
Dergi
Amerikan Servis
Etiket
Ribon Etiket
Metal Etiket
Bloknot
Masa Takvimi
Gemici Takvimi
Dijital Baskı Hizmetleri
Display ve Fuar Ürünleri
Alüminyum Tabela
Araç Giydirme ve Kaplama Hizmetleri
Atatürk Köşesi ve Okul Proje Hizmetleri
Çatı Reklam Ve Tabela Hizmetleri
Cephe Kaplama Sistemleri
İnşaat Tabelası
Işıklı Tabela Sistemleri
Işıksız Tabela Sistemleri
Bina Tabelası
Kayan Yazı Tabela
Kompozit Tabela Modelleri
Köpük (Strafor) Kutu Tabela
Kutu Harf Tabela Modelleri
Led Tabela
Paslanmaz Tabela
Pleksi Kutu Harf Tabela
Pleksi Tabela
Totem Tabela
Banko Arkası Görsel Tasarım Hizmetleri
Günümüzde reklam tanıtım;” genelde bir bedel karşılığında, kimliği belirli sponsor tarafından, çeşitli iletişim araç ve yöntemleriyle gerçekleştirmiş olan, ürün, hizmet ve fikirleri tutundurmaya yönelik, daha önce planlanan ve kişisel olmayan iletişim” olarak tanımlanır.
Reklam amaçları; bilgilendirmek, ikna etmek ve hatırlatmak olabilir. Başarılı bir reklam tanıtım kampanyası için amaçların doğru ve açık biçimde ortaya konması gerekir. Bir reklam tanıtım kampanyasının amacı, çoğu kez bir slogan ya da bir tema altında gizlidir. Bir reklam tanıtım kampanyası, firmanın belirli bir zaman aralığında gerçekleştirmeyi hedeflediği reklam tanıtım çabalarının bütünü olarak tanımlanır.
Reklam Stratejisi; hedef kitle, ürün avantajı, reklam tanıtımın amacı, ürün üstünlüğünün nedenleri, ürünün kişiliği ve satış teması göz önüne alınarak oluşturulmalıdır.
Ürün avantajı ve ürün üstünlüğünün nedenleri, iletiler, ürünün tüketiciye sağlamış olduğu avantajlar, ve rakiplerinden ayıran özellikler üzerine yapılandırılmalı,
Ürüne, “kalbinizin dostu” gibi somut kişilikler verilmeli,
Satış teması, reklam tanıtım stratejisinde satış teması, ürünün diğer rakip ürünlere tercih sebepleri ve ayırıcı fonksiyonları üzerine inşa edilmelidir.
Hedef kitle, oluşturulacak reklam tanıtım stratejisinde en belirleyici unsurlardan birisidir.
Hedef Pazar ise, ürünle olan ilişkisi açısından şu biçimde sınıflandırılabilir:
– Ürünü kullanmayanlar,
– Ürünü hiç kullanmamış ve hiç kullanmayacak olanlar,
– Ürünün farkında olmayanlar ancak geleceğin muhtemel alıcıları.
Ürünün farkında olup kullanmayanlar, ancak gelecekte kullanabilecek potansiyel tüketiciler:
– Ürünü kullananlar,
– Ürünü tanımayan rakip ürün tüketicileri,
– Ürünün farkında olan, ancak ürünün tüketicisi olmayanlar.
– Rakip firmaların markalarını ve hemde bizim ürünümüzü kullananlar,
– Sadece bizim markamızı kullananlar.