Katalog
Karton Çanta
Özel Tasarım Katalog
Kutu Tasarımı
Fatura
Diplomat Zarf
Kurumsal Kimlik Tasarımı
Torba Zarf
Cepli Dosya
Basamak Broşür
Askılı Broşür
El İlanı
Kartvizit
Klasör Tasarımı
Kartela
Askılı Kumaş Kartelası
Defter Tasarımı
Dergi Tasarımı
Amerikan Servis Baskı
Etiket Tasarımı
Ribon Etiket
Metal Etiket
Bloknot
Masa Takvimi
Gemici Takvimi
Dijital Baskı Hizmetleri
Display ve Fuar Ürünleri
Alüminyum Tabela
Araç Giydirme ve Kaplama Hizmetleri
Atatürk Köşesi ve Okul Proje Hizmetleri
Çatı Reklam ve Tabela Hizmetleri
Cephe Kaplama Sistemleri
İş Güvenliği Tabelaları
İş Güvenliği Levhaları Üretimi
İnşaat Tabelası
Işıklı Tabela Sistemleri
Işıksız Tabela Sistemleri
Bina Tabelası
Kayan Yazı Tabela
Kompozit Tabela Modelleri
Köpük Tabela
Kutu Harf Tabela
Led Tabela
Paslanmaz Tabela
Pleksi Kutu Harf Tabela
Pleksi Tabela
Totem Tabela
Banko Arkası Görsel Tasarım Hizmetleri
Katalog
Karton Çanta
Özel Tasarım Katalog
Kutu Tasarımı
Fatura
Diplomat Zarf
Kurumsal Kimlik Tasarımı
Torba Zarf
Cepli Dosya
Basamak Broşür
Askılı Broşür
El İlanı
Kartvizit
Klasör Tasarımı
Kartela
Askılı Kumaş Kartelası
Defter Tasarımı
Dergi Tasarımı
Amerikan Servis Baskı
Etiket Tasarımı
Ribon Etiket
Metal Etiket
Bloknot
Masa Takvimi
Gemici Takvimi
Dijital Baskı Hizmetleri
Display ve Fuar Ürünleri
Alüminyum Tabela
Araç Giydirme ve Kaplama Hizmetleri
Atatürk Köşesi ve Okul Proje Hizmetleri
Çatı Reklam ve Tabela Hizmetleri
Cephe Kaplama Sistemleri
İş Güvenliği Tabelaları
İş Güvenliği Levhaları Üretimi
İnşaat Tabelası
Işıklı Tabela Sistemleri
Işıksız Tabela Sistemleri
Bina Tabelası
Kayan Yazı Tabela
Kompozit Tabela Modelleri
Köpük Tabela
Kutu Harf Tabela
Led Tabela
Paslanmaz Tabela
Pleksi Kutu Harf Tabela
Pleksi Tabela
Totem Tabela
Banko Arkası Görsel Tasarım Hizmetleri
Kurumsal Kimlik Tasarımı günümüz koşullarında önemli bir ihtiyaç haline gelmiştir. İşletmeler kurumsal kimlikleriyle benzersizlik kazanırken, marka olma yolunda büyük bir adım atarlar. Kurumsal Kimlik tasarımının işletmeye faydaları nedir? Hedeflediği kitleler üzerinde ne tür izler bırakır? Bu soruları en yalın haliyle yanıtlayalım istiyoruz. Öncelikle Kurumsal Kimlik bir işletmenin bel kemiğidir. İşletmenin dışa yansıyan yüzü ve son kullanıcıya kendini ifade etme biçimidir.
Milyonlarca insanı düşünün. Her birinin tipi, konuşma şekli, el hareketleri, mimikleri, giyim tarzı, kullandığı parfüm, saç şekli birbirinden farklıdır. Herkes kendi tarzını yansıtır. Kişinin tarzı ne kadar farklı ve dikkat çekiciyse, o oranda karşısındakinin ilgisi çekmeyi başarır. Bunun sonucunda da çevresindekiler de o kişiyle iletişime geçme isteği uyanır. Öyle değil mi?
Kurumsal kimlik de bundan pek farklı değildir. Kurumsal kimlik; pazarlamada bir kurumun, duruşunu ve davranışlarını temsil etme biçimlerinin tümüne verilen addır. Kurumun kendini ifade etme şeklidir. Tıpkı bireylerde olduğu gibi, bir kurumun hedef kitlesiyle iletişime geçebilmesi, onların dikkatini çekebilmesi için sonsuz büyük önem taşır.
Logo tasarımı ve slogan bir kurumsal kimliğin oluşumundaki en önemli iki öğedir. Tüketicinin bir markayla ilgili ilk dikkatini çeken öğe o markanın logosudur. Ardından okuduğu slogan. Sadece birkaç kelimeden oluşan bir slogan, markanın yaptığı iş ve sundukları hakkında pek çok ipucuverebilir. Bu nedenle hayli önemlidir.
Kurumsal renkler ve fontlar bir markanın gölgesi gibidir, markayı olduğuher yerde takip eder. Kurumsal web-siteleri, resmi evraklar, zarflar, kartvizitler, dosyalar vb. her yerde onların izi ve yansımaları mutlaka vardır, bu nedenle seçerken çok dikkat edilmesi gerekir. Her kurumsal renk mutlaka belli bir fikri temsil ediyor olmalıdır. Kurumsal renkler bir nevi müşterilerinize vermek istediğiniz mesajların, duyguların sembolü olmalıdır. Pozitif duygular uyandırmalı, ürünlerinizi satın almayayönlendirmelidir.
Bir kurumsal kimlik kitabı, markanın kurumsal kimliğinin klavuzudur. Bu nedenle son derece önemlidir. Kitaba bakan yabancı biri, markanızın kurumsal kimliğinin nasıl kullanılması gerektiğini kolayca anlamalıdır. Kurumsal kimliğin net olması kadar, korunması da önemlidir. Sürekliliğin sağlanması için de tüm altın kurallar bu kitabın içinde yer alır. Kullanılmasıgereken renkler, asla kullanılmaması gereken renkler fontlar vb.
Bir kartvizit, kurumsal bir mini sunum özelliği taşır. Bir kartvizit bir kişi veya firmayla ilgili karşı tarafın ihtiyaç duyabileceği tüm bilgileri taşır. Geçmiş yıllarda kartvizitler sadece dikdörtgen ve belli standartlarda üretilirken, günümüzde önemli bir reklam aracıdır. Şekli, rengi, kağıdınkalınlığı, tasarımın orjinalliği henüz markanızla yeni tanışmış birine pekçok fikir verip, pek çok mesaj geçirebilir.
Antetli kağıtlar, kurumsal kimliğinizi destekleyen belgelerden biridir. Firmanızın tüm kurumsal bilgilerinin de üzerinde basılı olarak yer aldığı kağıtlardır. Mevcut ve potansiyel müşterilerinizle paylaştığınız her türlü yazılı belgede antetli kağıt, antetli zarflar, dosyalar kullanılması; kurumsal kimliğinizin, tarzınızın karşı tarafa yansımasında önemli rol oynar.
6 – Diğer
Firmanızın diikat çekici bir kurumsal kimliği olsun istiyorsanız hemen bize ulaşarak kurumsal kimlik tasarımı projenizi başlatın.